11 Mayıs 2014 Pazar

''Annelik Duygusu''


Ağır sorumlukları beraberinde getiren güç bir meslek annelik.Hemen hemen bütün annelerin görüşü aynı;anne oldugun zaman,o güne kadar varlığını bilmediğin bazı özelliklerin ortaya çıkıyor.

Miniğim bazen sıkıntılı günler,saatler geçirirken o an panik yapıp ne yapıcağımı bilemiyorum.Sıkıntının ortasında bir olumlu gelişme bütün çektiklerimi unutturuyo.Bu kadar çabuk sevinebileciğime inanamıyorum.Elde ettiğim başarı,benim için paha biçilemez bir mutluluk.Anne olmak hayata hep farklı açıdan bakmakmış.

Küçük sıkıntılar beni eskisi kadar etkilemiyor.Çünkü daha büyük (diş ağrılarınla uğraştığım için :) ) sıkıntılarla karşılaştığım için kimseden yardım almadan senin huyuna suyuna göre kendi kendime çözmeyi öğrendim,öğreniyorum bebeğim.Seninle ilgili kararları kendi kendime vermeyi öğrendikten sonra artık karar vermek benim için güç bir iş değil.Senin sorumluluğunu üstlendikten sonra başka sorumluluklar almanın benim için zor olmadığımı fark ettim.

Bu benim 2.anneler günüm kızım umarım daha nicelerini görürüz.Seni çok seviyorum iyiki varsın mis kokulu Arya'm..



2 yorum:

  1. Allah evladını sana bağışlasın...maşallah ona annesi...annelik hem güzel hem zor...etkinlikte umarım tanışırız...

    YanıtlaSil