24 Mart 2015 Salı

''Arya 2 yaşında''


İki yıl önce bugün seni ilk gördüğümde mutlulukla birlikte hıçkırıklara boğuldum rüya gibiydi.O an yeryüzünde sanki bütün kokular yok olmuş burnuma bir tek senin kokun geliyodu.Bedeninde,hayatımın geri kalanını sonsuza kadar değiştiren,eşi tarifi olmayan sınırsız sevgi.Üzüldüğünde ilk koşucağın,saçının teline zarar gelse uğruna dünyayı yakıcak annen.Sırtını yaslayabileceğin sonsuz desteğinim senin.Varlığını bilmediğim için eksikliğinin farkında olmadığım,ama dünya'ya gelince tamamlandığım.Benim sevgi dolu,aşkla büyüyen,duygusal,prensipli,merhametli,enerjisi bol yavrum.Benim dünyam kalbin hep bugün ki gibi olsun.Ömrümün son nefesine kadar yanındayım.İyiki doğdun,iyiki benim kızım oldum seni çok seviyorum..
25.03.2015
Ailem ve arkadaşlarım
Kız kardeşim ve kuzenim 
Kızımın bu yıl ki doğum gününü Mieze Cake'de yaptık.Kızımla sürekli geldiğimiz zamanın nasıl geçtiğini bilmediğimiz bir yer.Üst katı organizasyon yapmak için çok uygun hem uzun bir masası hem de oyun alanı var.Alt katında da organizasyon yapmak için uzun bir masası mevcut dışarıda ise bahçesi ve oyun parkı var.Pastalarını,tatlı ve tuzlu kurabiyelerini bilenler bilir hem farklı hem de çok güzel.Doğum günü temamız Hello Kitty olunca organizasyonu ve süslemelerini Hello Kittyli yaptım.Ortaya böyle bi görüntü çıktı işte kızıma hazırladığım partinin ayrıntıları :) 
Hello Kittyli pastamız,çerçevemiz,kürdanlarımız,balonlarımız,pembe pipetlerimiz,2 yazılı tütüden yapılmış tütülü süslerimiz Arya 2 yaşında bannerlarımız,Aryalı stickerlı peçetelerimiz ve su şişelerimiz :)
 Misafirlerimiz için küçük bir hediye Arya'lı magnet :) 
Annem ve kızkardeşim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder