19 Şubat 2014 Çarşamba

''Yoga düşkünü anneler''

Doğum öncesi Yoga Academy'de hamile yogası yaptım.Hamileliğimin rahat ve huzurlu geçmesinde en önemli etkiydi.Huzurlu annelerin huzurlu bebekleri olucaktı :)
Hamile grubumuzda ilk doğumu Beyza Batu bebeğe,25 gun sonra ben Arya'ma yaz sonu da Eda Deniz bebeğe dogum yaptı :)
Bende hamile yogası sayesinde iki güzel insana ve dünya'ya gelen iki guzel bebekle tanıştım.Arya'min ilk arkadaşları Batu ve Deniz'in fotografları :)
Bu fotoğraf Arya'nin Mevlüt'ün den Arya 40 günlük Batu'ysa 65 günlük :)
Bebeklerimizle yazın fırsat buldukça hep gezdik bu fotografta onlardan biri :)
Burda'da yoga hocamiz Esra'yla..
Beyza'yla bebeklerimiz 5-6 aylikken Anne&Bebek yogasına gittik bi süre :)
Beyza ve Batu bebeğın biz de kaldığı bi günden :)
Bizimkiler yavas yavas park'ta oyalanmaya başladılar :)
Eda'nin bebeği Deniz'de artık aramızda :)
Batu ilk dişini çıkarır :)
Paylaşmayı seven arkadaşlar :)
Yürüyen Batu,hızlı siralayan Arya ve yeni oturmaya başlayan Deniz :)

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Yorumunuzu nasıl bu kadar geç gördüm anlamadımkusura bakmayın.Dediğiniz sayfaya hemen göz atıcam.

    YanıtlaSil